Klachtsoorten in 2012

print

UWV ontving in de eerste acht maanden van 2012 ruim 5.600 klachten. Klanten klagen vooral dat er onjuiste, tegenstrijdige of te weinig informatie is gegeven.

 

Klachtsoorten
   
Klachtsoort 2012 t/m augustus  2011
informatie/communicatie 49,4% 47,8%
bejegening 16,4% 18,3%
betaling 12,8% 14,7%
begeleiding / behandeling
8,7% 6,6%
behandelingsduur 5,3% 5,6%
bereikbaarheid / toegankelijkheid 4,5% 4,6%
overige 2,9% 2,4%
Totaal 100% 100%
 

Klachtsoorten
 
Klachtsoort 2012 t/m augustus
informatie/communicatie 49,4%
bejegening 16,4%
betaling 12,8%
begeleiding / behandeling
8,7%
behandelingsduur 5,3%
bereikbaarheid / toegankelijkheid 4,5%
overige 2,9%
Totaal 100%
 

Pagina opgeslagen in Mijn UWV verslag Voeg deze pagina toe Mijn UWV verslag

Aantal ontvangen klachten in 2012
Aantal ontvangen klachten in 2012

We ontvingen in de eerste acht maanden van 2012 ruim 5.600 klachten: 9 procent minder dan in de eerste acht maanden van 2011. De tabel laat de aantallen ontvangen klachten zien sinds 2005.

Lees verder