Klanttevredenheid over e-dienstverlening in 2012

print


Klanttevredenheid over e-dienstverlening
Prestatie Norm
2012
Resultaat
1e vier maanden
2012
Resultaat
2e vier maanden
2012
Resultaat
2011
Klanttevredenheid werkzoekenden
7,0  6,1  6,3 6,3
Klanttevredenheid werkgevers
-  -  - 7,1


Klanttevredenheid over e-dienstverlening
Prestatie Resultaat
2e vier maanden
2012
Klanttevredenheid werkzoekenden
 6,3
Klanttevredenheid werkgevers
 -

 

De klanttevredenheid van werknemers over onze dienstverlening meten we drie keer per jaar. De tevredenheid van werkgevers over deze dienstverlening meten we twee keer per jaar: halverwege het jaar en na afloop van het kalenderjaar. Als gevolg van technische storingen waren de resultaten van het eerste onderzoek eind augustus echter nog niet bekend.

In de eerste acht maanden van 2012 is de tevredenheid van werkzoekenden over de e-dienstverlening van UWV gelijk gebleven ten opzichte van het cijfer over geheel 2011. Werkzoekenden waardeerden de Werkmap met een 6,2. Mensen die tot drie maanden werkloos zijn, waardeerden de e-werkcoach met een 6,2. Mensen die langer werkloos zijn waarderen de e-cwerkoach met een 7,0.

We onderzoeken hoe we de verdere invoering van digitale dienstverlening zo goed mogelijk kunnen laten verlopen. Tijdens de transitie kunnen klanten op onze website zien welke dienstverlening ze van ons kunnen verwachten en wat er voor hen verandert.

Pagina opgeslagen in Mijn UWV verslag Voeg deze pagina toe Mijn UWV verslag