UWV Telefonie in 2012

print

In de eerste vier maanden van 2012 heeft ons Klanten Contactcentrum 2,5 miljoen telefonische klantvragen ontvangen, iets minder dan in de eerste vier maanden van 2011 (2,7 miljoen). 82 procent van de bellers kreeg direct en naar tevredenheid antwoord en 77 procent van onze klanten was (zeer) tevreden over deze telefonische dienstverlening.

UWV Telefoon Werknemers is sinds 2008 als eerste en nog steeds enige overheidsdienst ter wereld COPC-gecertificeerd. Het Customer Operations Performance Center is een wereldwijde standaard voor commerciële contactcenters. In 2010 volgde ook UWV Telefoon Werkgevers. In 2012 zijn zowel de werknemerstelefoon als de werkgeverstelefoon opnieuw COPC-gecertificeerd.

Pagina opgeslagen in Mijn UWV verslag Voeg deze pagina toe Mijn UWV verslag

Elodie van Kraaij (27), maakte haar school niet af
Elodie van Kraaij (27), maakte haar school niet af