Internet belangrijkste kanaal

print

We bieden steeds meer informatie en communicatiemogelijkheden via het internet. Om te beginnen voor WW-klanten gaan we het internet als belangrijkste communicatiekanaal positioneren en het gebruik van andere kanalen ontmoedigen.

Inmiddels maakt 87 procent van de WW-klanten gebruik van de digitale inschrijving voor een WW-uitkering. In 2011 was dit nog 85 procent. Ook maken steeds meer WW-klanten gebruik van de digitale wijzigings- en inkomstenformulieren (eind april 2012 84 respectievelijk 55 tegenover respectievelijk 72 en 38 procent in 2011).

Medio april is een nieuwe versie live gegaan van mijnuwv.nl. Klanten kunnen via mijnuwv.nl inzage hebben in de persoonlijke gegevens die afkomstig zijn uit de polisadministratie. Daarnaast wordt voor de WW-klanten de eerste informatie met betrekking tot Status Informatie WW getoond. Via de Berichtenbox krijgt deze klant desgewenst een e-mail of sms als een nieuw bericht klaar staat in het mijndomein van de klant.

Pagina opgeslagen in Mijn UWV verslag Voeg deze pagina toe Mijn UWV verslag

Eric Koudijs (56), na 39 jaar in de bouw werkloos
Eric Koudijs (56), na 39 jaar in de bouw werkloos