Waardering klanttevredenheid in 2012

print

Waardering klanttevredenheid      
Norm
2012

Resultaat
2012 t/m april

Resultaat
2011
Klanttevredenheid uitkeringsgerechtigden 7,0  6,9 7,0
Klanttevredenheid werkgevers 6,3  6,2 6,3

Waardering klanttevredenheid  

Resultaat
2012 t/m april

Klanttevredenheid uitkeringsgerechtigden  6,9
Klanttevredenheid werkgevers  6,2

 

We meten de klanttevredenheid drie keer per jaar met de Klantgerichtheidmonitor, zowel regionaal als landelijk. De klanten die hun oordeel geven, hebben recente ervaring met onze dienstverlening.

De tevredenheid van uitkeringsgerechtigden en werkgevers is in de eerste vier maanden van 2012 licht gedaald. Het percentage tevreden klanten is gedaald van 74 procent in 2011 naar 71 procent in de eerste vier maanden van 2012. Ook de tevredenheid van werkgevers is licht gedaald, het percentage tevreden werkgevers is licht gestegen van 47 procent in 2011 naar 48 procent gedurende de eerste vier maanden van 2012.

Pagina opgeslagen in Mijn UWV verslag Voeg deze pagina toe Mijn UWV verslag