Waardering klanttevredenheid 2011

print

 We meten de klanttevredenheid drie keer per jaar met de Klantgerichtheidmonitor, zowel regionaal als landelijk. De klanten die hun oordeel geven, hebben recente ervaring met onze dienstverlening.

De tevredenheid van uitkeringsgerechtigden daalde in 2011 licht. Het percentage tevreden klanten is gedaald van 77 procent in 2010 naar 74 procent in 2011. De tevredenheid van werkgevers is gestegen, het percentage tevreden werkgevers is gestegen van 37 procent in 2010 naar 47 procent in 2011.

Waardering klantgerichtheid      
Norm
2011

Resultaat 
2011

Resultaat
2010
Klantgerichtheid uitkeringsgerechtigden 7,0  7,0 7,1
Klantgerichtheid werkgevers 6,3  6,3 6,0
 

Waardering klantgerichtheid  

Resultaat 
2011

Klantgerichtheid uitkeringsgerechtigden  7,0
Klantgerichtheid werkgevers  6,3
 

Pagina opgeslagen in Mijn UWV verslag Voeg deze pagina toe Mijn UWV verslag