Ontmoetingen met werkgevers

We willen werkgevers intensiever betrekken bij nieuwe ontwikkelingen in onze dienstverlening. Dat doen we bijvoorbeeld via panelbijeenkomsten in de districten. We geven daar informatie aan werkgevers en zij geven ons feedback. In 2011 hebben wij deze panelbijeenkomsten ingezet bij de ontwikkeling van een vernieuwd werkgeversportaal. Omdat veel werkgevers hun administratie uitbesteden, zullen wij bij de verdere ontwikkeling van het vernieuwde werkgeversportaal dit portaal ook toegankelijk maken voor intermediairs. Werkgevers waardeerden de panelbijeenkomsten met cijfers van 7,5 tot 7,9.

In 2011 hebben we drie landelijke informatiebijeenkomsten georganiseerd voor werkgevers van WSW-bedrijven. Hieraan hebben bijna 300 werkgevers deelgenomen. Werkgevers waardeerden deze congressen met een 7,5.

We hebben in 2011 vijf werkgeverscongressen georganiseerd. In totaal hebben we daar ruim 1.700 werkgevers persoonlijk kunnen vertellen wat UWV doet en hoe de dienstverlening van UWV werkt. Deze werkgeverscongressen zijn door werkgevers gewaardeerd met een 7,5.