UWV Telefonie

print

In 2011 heeft ons Klanten Contactcentrum (KCC) 7,7 miljoen telefonische klantvragen ontvangen. 80 procent van de bellers kreeg direct en naar tevredenheid antwoord. 75 procent van onze klanten was (zeer) tevreden over deze telefonische dienstverlening.

UWV Telefoon Werknemers is sinds 2008 als eerste en nog steeds enige overheidsdienst ter wereld COPC-gecertificeerd. Het Customer Operations Performance Center is een wereldwijde standaard voor commerciële contactcenters. In 2010 volgde ook UWV Telefoon Werkgevers. In 2011 zijn zowel de werknemerstelefoon als de werkgeverstelefoon opnieuw COPC-gecertificeerd.

In 2011 werkte UWV samen met verschillende noordelijke gemeenten, waaronder de gemeente Groningen. Het belteam dat in 2011 in totaal 52.000 gesprekken van de gemeente Groningen over werk en inkomen afhandelde, bestaat uit medewerkers van UWV en de gemeente. De gemeente Groningen heeft de samenwerking met UWV met vijf jaar verlengd.

Pagina opgeslagen in Mijn UWV verslag Voeg deze pagina toe Mijn UWV verslag

Elodie van Kraaij (27), maakte haar school niet af
Elodie van Kraaij (27), maakte haar school niet af